Acceptance of Terms and Conditions
- (1) Obecné podmínky pro poskytování služeb EFFIT
- (2) Výklad základních pojmů
- (1) Poskytovatel je společnost Blue Partners s.r.o., se sídlem Praha 4, Postupická 2931/9, PSČ 141 00, IČ: 273 73 622, zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka č. 109226.
- (2) Uživatel je právnická osoba, které poskytovatel poskytuje službu na základě těchto podmínek pro poskytování služeb systému Effit.
- (3) Systém Effit (dále jen systém) je aplikace přístupná elektronickým rozhraním poskytovatele. V Systému je každému uživateli zřízen vlastní účet na základě uživatelského jména a hesla.
- (4) Službou je poskytování Systému Effit, který poskytuje uživateli sadu nástrojů pro řízení denních aktivit, umožňuje přístup ke vzdělávacím materiálům a poskytuje služby správy vlastní komunity uživatele.
- (5) Ochrana dat jsou veškeré standardizované postupy Poskytovatele k zajištění ochrany dat ve vlastnictví Uživatele proti třetím osobám. Třetím osoby se myslí i zaměstnanci Poskytovatele či osoby spolupracující s Poskytovatelem. Jedná se především o oddělení provozních a Uživatelských dat a identity uživatele, dále se jedná a auditovaný přístup k uživatelským datům. Ochrana dat je také zajišťována provozní zálohou všech dat systému dle zálohovacího scénáře.
- (6) Ochranná lhůta je doba 90 dnů ode dne skončení užívání služby Uživatelem, po kterou je Uživateli umožněn export jeho vlastních uživatelských dat.
- (7) Uživatelská data jsou data, která do Systému byla vložena Uživatelem v rámci užívání Služby.
- (8) Uživatelský účet je soubor přístupových oprávnění, na základě kterých Uživatel přistupuje do Systému a užívá Služeb. Skládá se z unikátního uživatelského jména zvoleného uživatelem a hesla zadaného uživatelem.
- (9) Webové stránky Poskytovatele, na kterých jsou poskytovány Služby, jsou dostupné na adrese http://www.effit.cz a adres podřízených. Prostřednictvím přihlášení na webových stránkách přistupuje Uživatel do Systému a využívá Služeb.
- (3) Objednávka služeb, fakturace a platby za služby
- (1) Služby Systému Effit jsou zpoplatněny, a to formou ročního předplatného ve výši dle aktuální ceny, popř. aktuálních cen, uvedené na webových stránkách Poskytovatele.
- (2) Služby Systému Effit je možné objednat přímo v Systému, v rámci 30ti denního přístupu zdarma, nebo v průběhu užívání služby, a to vygenerováním příslušné Objednávky. Na základě provedené úhrady je možné v Systému následně vygenerovat příslušnou fakturu.
- (4) Vlastnická práva Poskytovatele
- (1) Uživatel bere na vědomí, že Systém obsahuje informace, které jsou vlastnictvím Poskytovatele, a informace, které jsou chráněny autorským zákonem a jinými zákony.
- (2) Uživatel rovněž bere na vědomí, že Poskytovatel vlastní veškerá práva a zákonné nároky na Systém a jeho jednotlivé části včetně, mimo jiné, veškerých práv duševního vlastnictví.
- (3) „Práva na duševní vlastnictví“ znamenají jakákoliv a veškerá práva existující v dané době na základě patentového práva, zákona na ochranu autorských práv, práva na ochranu obchodního tajemství, zákona o ochranných známkách, zákona o nekalé soutěži a jakýchkoli a veškerých dalších majetkových práv a dalších majetkových práv.
- (4) Uživatel se zavazuje, že nebude Systém nebo části Systému nebo informace v něm obsažené prodávat, licencovat, distribuovat, přenášet, měnit, přizpůsobovat, překládat, dekompilovat, zpětně překládat, převádět ze strojového kódu, připravovat ze Systému odvozená díla nebo se jinak pokoušet z něj odvodit zdrojový kód. Uživatel dále souhlasí, že nebude podnikat činnost vedoucí k obcházení či maření pravidel bezpečnosti a používání obsahu, využívat Systém za účelem získání přístupu k obsahu, kopírování, postoupení, změny kódu nebo opětovného přenesení tohoto obsahu v rozporu s jakýmkoli zákonem nebo právem třetí strany, ani žádnou z uvedených činností neumožní žádné třetí straně.
- (5) Vlastnická práva Uživatele
- (1) Uživatel vlastní veškerá práva a zákonné nároky na Uživatelská data, která byla do Systému vložena pod jeho Uživatelským účtem.
- (2) Poskytovatel se zavazuje provádět veškeré kroky k zajištění maximální Ochrany dat, především využívat všech standardizovaných postupů a prostředků vedoucích k ochraně Uživatelských dat.
- (3) Poskytovatel se zavazuje po dobu Ochranné lhůty umožnit Uživateli možnost exportu vlastních Uživatelských přímo z Uživatelského účtu Uživatele.
- (4) Uživatel bere na vědomí, že po skončení Ochranné lhůty budou jeho Uživatelská data odstraněna bez možnosti jejich obnovy.
- (6) Další podmínky užití služby
- (1) Uživateli bude umožněn přístup do Systému přes webové rozhraní. Uživatel je povinen si vytvořit Uživatelský účet vyplněním příslušných údajů a hesla.
- (2) Provozovatel se zavazuje, že informace, které o sobě Uživatel při vytvoření svého uživatelského účtu uvedl, nebo uvedl ve svém uživatelském profilu, neposkytne třetí osobě, s výjimkou oficiálních žádostí orgánů státní správy oprávněných k vyžádání daných informací dle zákona.
- (3) Uživateli budou poskytnuty služby Systému.
- (4) Provozovatel je oprávněn provádět automatické aktualizace Systému z hlediska rozšiřování jeho funkcionalit, úprav stávajících funkcionalit a doplňování obsahu.
- (5) Provozovatel se zavazuje neprodleně a bezodkladně řešit veškerou případnou dočasnou nedostupnost či nefunkčnost služeb Systému.
-
(6) Poskytovatel nenese odpovědnost za:
- a) případnou dočasnou nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost služeb Systému s dobou trvání do 24 hodin,
- b) případné neodeslání, nedoručení či odeslání informací s využitím služeb Systému (především hromadné korespondence),
- c) případnou ztrátu nebo poškození dat,
- d) případné chyby v Systému nebo v informacích poskytovaných prostřednictvím Systému,
- e) jakýkoliv jiný následek užívání Systému.
- (7) V případě dočasné nefunkčnosti nebo nedostupnosti Systému, jejíž zavinění bylo prokazatelně na straně Poskytovatele, po dobu delší než 24 hodin, poskytne Poskytovatel Uživateli náhradu formou prodloužení poskytování Systému o celkovou dobu nefunkčnosti nebo nedostupnosti Systému.
-
(8) Uživatel se zavazuje:
- a) nepoužívat Systém k rozesílání hromadných nevyžádaných emailů (tzv. spamů),
- b) nepoužívat Systém k protiprávní činnosti či činnosti, která je v rozporu s obecně uznávanými etickými či morálními pravidly společnosti,
- c) že se nebude pokoušet přihlásit jako jiný uživatel bez vědomí tohoto jiného uživatele či se svým jednáním pokusil narušit stabilitu a chod Systému.
- (9) Provozovatel je oprávněn bez náhrady přerušit nebo úplně zastavit užívání Systému Uživateli, u něhož je podezření z porušení kteréhokoliv ustanovení těchto Obecných podmínek pro užívání služeb Systému Effit, a to bez náhrady na vrácení příslušné částky předplatného, které odpovídá době pozastavení, nebo do vypršení předplatného v případě úplného zastavení užívání Systému.
- (10) Provozovatel je oprávněn bez náhrady zastavit užívání Systému Uživateli následující kalendářní den poté, co Uživateli vyprší předplatné na příslušné období, a který nemá uhrazené předplatné na další následující období. Na skutečnost vypršení předplatného Provozovatel Uživatele upozorní buď prostřednictvím informace v Systému, nebo na Uživatelem v Systému uvedenou emailovou adresu.
- (7) Reklamace
- (1) Poskytovatel poskytuje na prodávané služby záruční dobu 12 měsíců ode dne úhrady služby. V případě, že zakoupená služba obsahuje vady (tj. neobsahuje objednané služby, služby jsou v nedostatečné kvalitě, atd), je Uživatel povinen uplatnit nároky z vad (reklamaci) bez zbytečného odkladu poté, co zjistí důvody pro uplatnění reklamace, tj dnem v němž nebyla služba poskytnuta v dohodnutém nebo běžném rozsahu, kvalitě, množství a termínu, jinak právo na reklamaci zaniká, a to výhradně písemnou reklamací na email podpora@effit.cz. Dodatečně zjištěné vady nebudou akceptovány. Poskytovatel po přezkoumání uplatněné reklamace rozhodne o způsobu vyřízení reklamace ve lhůtě 5 pracovních dnů ode dne jejího uplatnění. Uživatel je povinen při vyřizování reklamace poskytnout Poskytovateli potřebnou součinnost. Ve lhůtě pro vyřízení reklamace zašle prodávající formou e-mailu vyjádření k reklamaci a o způsobu odstranění vad reklamované služby a to zpravidla vrácením peněz, nebo vystavením voucheru na služby ve stejném rozsahu.
- (8) Ukončení Smlouvy
- (1) Smluvní vztah končí odstoupením od Smlouvy, uplynutím dohodnuté doby trvání Smlouvy, zánikem právnické osoby (Poskytovatele nebo Uživatele) s likvidací, ukončením Smlouvy nebo dohodou mezi Stranami.
- (2) Je-li Smlouva uzavřena na dobu neurčitou, je Uživatel oprávněn kdykoli ukončit Smlouvu bez udání důvodu. Výpovědní lhůta je jeden měsíc a začíná prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi Poskytovateli.
- (3) Poskytovatel je oprávněn kdykoli ukončit Smlouvu bez udání důvodu. Výpovědní doba je tři měsíce a začíná prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi Uživatelovi.
- (4) V případě, že Uživatel porušil své povinnosti vyplývající z těchto VOP nebo Smlouvy zvlášť závažným způsobem, je Poskytovatel oprávněn od Smlouvy odstoupit a ukončit poskytování Služby s okamžitou účinností po zjištění takového porušení.
- (9) Ostatní ujednání
- (1) Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto Obecných podmínek pro užívání služby Systému Effit, změnu užití služeb Systému Effit, a to i bez předchozího upozornění.
- (2) Platnost Obecných podmínek pro užívání služby Systému Effit končí ukončením užívání služeb Systému, pokud nedojde k jejímu prodloužení formou předplatného na další období, vyjma ustanovení části 3. Vlastnická práva Poskytovatele a ustanovení části 4. Vlastnická práva Uživatele. Ustanovení uvedené v části 3. Vlastnická práva zůstávají platné i po ukončení nebo vypršení platnosti těchto Obecných podmínek pro užívání služby Systému Effit. Ustanovení uvedené v části 4. Vlastnická práva Uživatele zůstávají platné po dobu Ochranné lhůty po ukončení nebo vypršení platnosti těchto Obecných podmínek pro užívání služby Systému Effit.
Následující text je smluvním ujednáním, jehož odsouhlasením se uživatel služeb Effit zavazuje dodržovat pravidla v něm stanovená (dále jen „Smluvní ujednání“). V případě porušení Smluvních ujednání Uživatelem, může poskytovatel uplatnit opatření obsažená v těchto Smluvních podmínkách.